• 21-12-2018, 02:04:35
    #19
    En kötü 2000 2050 arası olması lazım
  • 21-12-2018, 03:19:19
    #20
    Bence 2100 civarına çıkması gerek ama tahminim 1900 net olacak
  • 21-12-2018, 06:12:47
    #21
    Gönül isterki 3 5 bin olsun ama Tüik piyasa şartları gereği belirlediği rakam mantıklı



    2000 bandını sittin sene geçirmezler geçirtmezler bu bi hayal bence 🙂
  • 21-12-2018, 06:47:33
    #22
    wpdiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sobelendin, ettiğin küfürler için şikayette bulundum artık burada kimse seni ciddiye almaz.

    Ben reddediyorum 2.200 TL'yi nasıl buluyorsun? Kölelik sistemi çoktan kalktı.
    çok düşük bir ücret buna bende karşıyım ama senin gibi hak etmeden hakkı savunmak çok saçmalık. sobelenmeye gelince seninle ticaret yapacak çoğu kişinin geliri asgeri ücret varda gerisini sen düşün kime hakkını helal etmediği bir aklında tart. sobelemeye gelince boşuna yorma kendini yazdığım kelimeler her tarafa çekilebilir zihniyetine göre ne anladıysan artık. kendini sobelemede 😁😜😋 hakkı ve hakkını helal etmediklerinin hakkını savunuyorsam yetkililere sesleniyorum sınırsız banlayın. bu zihniyetle aynı yerde olmaktansa dışlanmayı yeğlerim.
  • 21-12-2018, 07:04:49
    #23
    Misafir
    KReXLaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin gibi hak etmeden
    Bak yeğenim benim hak etmeden hak talep ettiğimi nereden biliyorsun? Beni tanıyor musun?

    Türkiye'de ne hakkından bahsediyorsun, çalışan hakkını mı alıyor sanıyorsun?

    Benim bu ülkede baya hakkım var o haklardan gelen haklardan dolayı hakkımı helal etmiyorum.

    Ve ekliyorum halk mal gibi gidip nihat doğandan 100 tl ye okunmuş deniz taşı satın alırsa sonra ramazanda az ile yetinin şikayet etmeyin diyip uyduruk hikayeler anlatan hocanın yıllık 12 milyon sterlin aldığını bilmezse daha sonra asgari ücretin 2.200 TL olması fırsatını elinin tersiyle iterse kusura bakma bu halk bunu hakkediyor derim ve hakkımı helal etmem.

    Benden bu kadar mesajımı alıntayıp vaktimi çalma, işim var.
  • 21-12-2018, 07:21:13
    #24
    tuhaf memleket olduk.tuhaf insanlar olduk valla sevmesenizde sevsenizde adamlar 15 yıldır yönetiyor. ister sayın ister sövün ister hakkınızı helal etmeyin. bazı şeyler için önce bazı gerçeklerle yüzleşip önlem almak lazım.
    öhöm neyse.
    --
    asgari ücretin artması sadece asgsri ücretliyi etkilrmez. adam işe 2000lira ile başlamış. asgsri ücretten 400 fazla alıyorum diyor. yani vasfı var, tecrübeli. tecrübesizden 400 fazla alıyor. asgsri ücret 2000 olunca bu adamınkinide 2400_2500 yapması gerek işverenin. yoksa adam ın maaşına indirim gelmiş olacak, bi anda asgari ücrete düşecek. vasıflı vasıfsız farkı kalkmış olacak.
    olması gerek 2500 falan denmiş ama afedersiniz -yemez- hükümetten önce işveren kabul etmez bunu.
    2000 olursa öp başına koy durumu malesef.
  • 21-12-2018, 07:32:16
    #25
    wpdiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak yeğenim benim hak etmeden hak talep ettiğimi nereden biliyorsun? Beni tanıyor musun?

    Türkiye'de ne hakkından bahsediyorsun, çalışan hakkını mı alıyor sanıyorsun?

    Benim bu ülkede baya hakkım var o haklardan gelen haklardan dolayı hakkımı helal etmiyorum.

    Ve ekliyorum halk mal gibi gidip nihat doğandan 100 tl ye okunmuş deniz taşı satın alırsa sonra ramazanda az ile yetinin şikayet etmeyin diyip uyduruk hikayeler anlatan hocanın yıllık 12 milyon sterlin aldığını bilmezse daha sonra asgari ücretin 2.200 TL olması fırsatını elinin tersiyle iterse kusura bakma bu halk bunu hakkediyor derim ve hakkımı helal etmem.

    Benden bu kadar mesajımı alıntayıp vaktimi çalma, işim var.

    sen bunu niye genelliyorsun.... hakkını arayan var arayıpra alamayan var. doğru çok kişi hakka giriyor git onlardan sor hesabı. zar zor ailesine bakan adamda senin ne hakkı var ki. uzatmaya gerek yok ben dediğim senin o zar zor geçinen adamın üzerinde ne hakkın var onu düşün. baştakileremi sövüyon sayıuon say banane sağa mı solmaı kime ne ediyosan ette hakkın olmayana laf atma. o adama sordularda sanki yok dedi. offf offf
  • 21-12-2018, 13:47:51
    #26
    Yükselse bir dert yükselmese bir dert. Kısır döngüye girdi ekonomi. Yükslemezse çalışan geçenemez. Yükselirse işveren zora düşer. Bir çok işci işten çıkarılır.
  • 21-12-2018, 13:54:30
    #27
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yükselse bir dert yükselmese bir dert. Kısır döngüye girdi ekonomi. Yükslemezse çalışan geçenemez. Yükselirse işveren zora düşer. Bir çok işci işten çıkarılır.
    keşke şu yorumunuzu herkes okusada az feyz alsa..

    asgari ücret şuan artırılmalı.karşılığında ise asla ürünlere zam gelmemeli.anca öyle toparlanır aksi durumda yine devam eder zorluk.
    enflasyonla tokyekün mücadele yüzde bilmem ne zırvalıkları hikaye birde demişler yılbaşına kadar kaçırmayın.sonrasında ne değişecek ? yine asgari ücrete göre zam gelecek.
    kısaca fiyatları utanmadan artıranları görürseniz işte yaptırmayın üründe almayın arkadaşlar( temel ihtiyaçlar dışında) inanın 3 gün satamayan adam daha sonra yarınfiyatına bile düşer