Bak yeğenim benim hak etmeden hak talep ettiğimi nereden biliyorsun? Beni tanıyor musun?
Türkiye'de ne hakkından bahsediyorsun, çalışan hakkını mı alıyor sanıyorsun?
Benim bu ülkede baya hakkım var o haklardan gelen haklardan dolayı hakkımı helal etmiyorum.
Ve ekliyorum halk mal gibi gidip nihat doğandan 100 tl ye okunmuş deniz taşı satın alırsa sonra ramazanda az ile yetinin şikayet etmeyin diyip uyduruk hikayeler anlatan hocanın yıllık 12 milyon sterlin aldığını bilmezse daha sonra asgari ücretin 2.200 TL olması fırsatını elinin tersiyle iterse kusura bakma bu halk bunu hakkediyor derim ve hakkımı helal etmem.
Benden bu kadar mesajımı alıntayıp vaktimi çalma, işim var.
sen bunu niye genelliyorsun.... hakkını arayan var arayıpra alamayan var. doğru çok kişi hakka giriyor git onlardan sor hesabı. zar zor ailesine bakan adamda senin ne hakkı var ki. uzatmaya gerek yok ben dediğim senin o zar zor geçinen adamın üzerinde ne hakkın var onu düşün. baştakileremi sövüyon sayıuon say banane sağa mı solmaı kime ne ediyosan ette hakkın olmayana laf atma. o adama sordularda sanki yok dedi. offf offf