wpdiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sobelendin, ettiğin küfürler için şikayette bulundum artık burada kimse seni ciddiye almaz.

Ben reddediyorum 2.200 TL'yi nasıl buluyorsun? Kölelik sistemi çoktan kalktı.
çok düşük bir ücret buna bende karşıyım ama senin gibi hak etmeden hakkı savunmak çok saçmalık. sobelenmeye gelince seninle ticaret yapacak çoğu kişinin geliri asgeri ücret varda gerisini sen düşün kime hakkını helal etmediği bir aklında tart. sobelemeye gelince boşuna yorma kendini yazdığım kelimeler her tarafa çekilebilir zihniyetine göre ne anladıysan artık. kendini sobelemede 😁😜😋 hakkı ve hakkını helal etmediklerinin hakkını savunuyorsam yetkililere sesleniyorum sınırsız banlayın. bu zihniyetle aynı yerde olmaktansa dışlanmayı yeğlerim.