tuhaf memleket olduk.tuhaf insanlar olduk valla sevmesenizde sevsenizde adamlar 15 yıldır yönetiyor. ister sayın ister sövün ister hakkınızı helal etmeyin. bazı şeyler için önce bazı gerçeklerle yüzleşip önlem almak lazım.
öhöm neyse.
--
asgari ücretin artması sadece asgsri ücretliyi etkilrmez. adam işe 2000lira ile başlamış. asgsri ücretten 400 fazla alıyorum diyor. yani vasfı var, tecrübeli. tecrübesizden 400 fazla alıyor. asgsri ücret 2000 olunca bu adamınkinide 2400_2500 yapması gerek işverenin. yoksa adam ın maaşına indirim gelmiş olacak, bi anda asgari ücrete düşecek. vasıflı vasıfsız farkı kalkmış olacak.
olması gerek 2500 falan denmiş ama afedersiniz -yemez- hükümetten önce işveren kabul etmez bunu.
2000 olursa öp başına koy durumu malesef.