• 21-12-2018, 13:58:39
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Devlet özel sektörde işvereni ve işçiyi desteklemeli artık. Memurlara para akıtıyorlar resmen. Arada ciddi uçurum oluştu. En düşük memur maaşı asgari ücretin iki katı. Asgari olayına öyle alıştırılmışız ki 2000 iyi geliyor insanlara. Hoş 2000 TL de olmayacak. Olacak rakam 1800 TL. Maalesef iyi değil. Rezillikten başka bir şey değil bu maaş. Asgari ücretle çalışan herkesin allah yardımcısı olsun. Hele ki kirada oturan çoluk çocuk geçindirmeye çalışanların.
  • 22-12-2018, 10:07:53
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Buradan yazıyorum not alın Asgari ücret 1925 tl olacak sürpriz olursa 2050 tl olabilir.
  • 22-12-2018, 11:26:36
    #30
    Şuan özel sektörde kriz var diyorsunuz ve asgari ücreti 2800 gibi bir rakamda konuşuyorsunuz, özel sektör bunu kaldırabilir mi? Olsa ne olacak, onu verebilmek için daha fazla zam yapacak adam işten çıkartacak.
    Daha fazla zamla o parayı yine elinden alacak özel sektör.Ayrıca asgari ücreti özel sektör belirler devlet değil, özel sektörümüz güçlü olmazsa asgari ücrette fazla artış bize dolaylı olarak yine yansıyacaktır.