Devlet özel sektörde işvereni ve işçiyi desteklemeli artık. Memurlara para akıtıyorlar resmen. Arada ciddi uçurum oluştu. En düşük memur maaşı asgari ücretin iki katı. Asgari olayına öyle alıştırılmışız ki 2000 iyi geliyor insanlara. Hoş 2000 TL de olmayacak. Olacak rakam 1800 TL. Maalesef iyi değil. Rezillikten başka bir şey değil bu maaş. Asgari ücretle çalışan herkesin allah yardımcısı olsun. Hele ki kirada oturan çoluk çocuk geçindirmeye çalışanların.