Şuan özel sektörde kriz var diyorsunuz ve asgari ücreti 2800 gibi bir rakamda konuşuyorsunuz, özel sektör bunu kaldırabilir mi? Olsa ne olacak, onu verebilmek için daha fazla zam yapacak adam işten çıkartacak.
Daha fazla zamla o parayı yine elinden alacak özel sektör.Ayrıca asgari ücreti özel sektör belirler devlet değil, özel sektörümüz güçlü olmazsa asgari ücrette fazla artış bize dolaylı olarak yine yansıyacaktır.