kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yükselse bir dert yükselmese bir dert. Kısır döngüye girdi ekonomi. Yükslemezse çalışan geçenemez. Yükselirse işveren zora düşer. Bir çok işci işten çıkarılır.
keşke şu yorumunuzu herkes okusada az feyz alsa..

asgari ücret şuan artırılmalı.karşılığında ise asla ürünlere zam gelmemeli.anca öyle toparlanır aksi durumda yine devam eder zorluk.
enflasyonla tokyekün mücadele yüzde bilmem ne zırvalıkları hikaye birde demişler yılbaşına kadar kaçırmayın.sonrasında ne değişecek ? yine asgari ücrete göre zam gelecek.
kısaca fiyatları utanmadan artıranları görürseniz işte yaptırmayın üründe almayın arkadaşlar( temel ihtiyaçlar dışında) inanın 3 gün satamayan adam daha sonra yarınfiyatına bile düşer