• 07-12-2018, 23:57:26
    #19
    Dolar düşecek diyenler hayal kuruyor, 2019 için +7yi çok rahat görecek, avrupa baharı başladı işin ucu orta doğuya kayacak.. +7 nettir.
  • 08-12-2018, 00:03:54
    #20
    Seçim sonrası artacağını düşünüyorum.

    Mesela benim şuan 15-20 bin zararım var. 37 bin dolar almıştım alırken seçim sonrası diye aldım ama işler farklı gelişti bugün ödeme çıkarcaktım olmadı pazartesi salı gibi bozacağım. Eğer bekleyebileceksen al bekleyemem dersen girme derim.
  • 08-12-2018, 02:49:52
    #21
    Yılbaşına kadar düşüş trendi devam eder 5 civarında gider gelir (5.10 görebilir diyenlerde var).Sonrasında 3 aylık süreçte seçime kadar tekrar 7+ olur diye düşünüyorum. Düşmesi sürpriz olabilir ama çıkacağı apaçık ortada bence (ytd diyeyim son olarak uzman değiliz sonuçta )



    jRMix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seçim sonrası artacağını düşünüyorum.

    Mesela benim şuan 15-20 bin zararım var. 37 bin dolar almıştım alırken seçim sonrası diye aldım ama işler farklı gelişti bugün ödeme çıkarcaktım olmadı pazartesi salı gibi bozacağım. Eğer bekleyebileceksen al bekleyemem dersen girme derim.
    zararkes yapmayı denemediniz mi hocam ? sürekli al sat işlerinden anlıyorsanız takip ediyorsanız mesela geçenlerde 5.15 e inmişti dolar 1 haftalık süreçte tekrar 5.48 lere kadar tırmandı bir kısmını kurtarabilirdiniz zararın. 37 bin dolardan yapılan 15-20 bin tl lik zarar bu şekilde kapatılabilir diye düşünüyorum malum piyasalar çok oynak şu sıralar insanlar baya kazanıyor
  • 08-12-2018, 02:57:14
    #22
    6 geçeceğini düşünüyorum ben bu aralar faiz'den kaçının
  • 08-12-2018, 03:44:41
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben doların artacağını düşünenlerdenim ama umarım yanılırım.Sonucta bazı arkadaşlar dolara yatırım yapıp kazanabilir ama olan Millete oluyor dolar artınca herşey de daha da pahalanıyor.
  • 08-12-2018, 13:44:17
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yılbaşına kadar düşüş trendi devam eder 5 civarında gider gelir (5.10 görebilir diyenlerde var).Sonrasında 3 aylık süreçte seçime kadar tekrar 7+ olur diye düşünüyorum. Düşmesi sürpriz olabilir ama çıkacağı apaçık ortada bence (ytd diyeyim son olarak uzman değiliz sonuçta )




    zararkes yapmayı denemediniz mi hocam ? sürekli al sat işlerinden anlıyorsanız takip ediyorsanız mesela geçenlerde 5.15 e inmişti dolar 1 haftalık süreçte tekrar 5.48 lere kadar tırmandı bir kısmını kurtarabilirdiniz zararın. 37 bin dolardan yapılan 15-20 bin tl lik zarar bu şekilde kapatılabilir diye düşünüyorum malum piyasalar çok oynak şu sıralar insanlar baya kazanıyor
    tanıdıklarımda yılbaşına kadar en iyi 5 olabilir ama yılbaşından sonra 5.50 seçimlere doğru ve sonrasına 7 civarı olur diyorlar.
  • 08-12-2018, 14:21:58
    #25
    Üyeliği durduruldu
    20k paramı btcye bastım. Benimde görüşüm dolar yükselme yönünde btcde dolar bazında olduğu için en azından iyi bir değerlendirme yapabilirim. Btcde alır başını giderse dolarda fırlarsa tadından yenmez. Herşeyin cevabı yılbaşından sonra cevap bulur.. Ya batıcaz ya çıkıcaz.
  • 08-12-2018, 20:11:46
    #26
    Lolita adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20k paramı btcye bastım. Benimde görüşüm dolar yükselme yönünde btcde dolar bazında olduğu için en azından iyi bir değerlendirme yapabilirim. Btcde alır başını giderse dolarda fırlarsa tadından yenmez. Herşeyin cevabı yılbaşından sonra cevap bulur.. Ya batıcaz ya çıkıcaz.
    bende yatirdim dolara yilbasinda ne olacagini gorecegiz.
  • 08-12-2018, 20:14:31
    #27
    Üyeliği durduruldu
    farukkprn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende yatirdim dolara yilbasinda ne olacagini gorecegiz.
    aynen hocam.. Ya batacaz ya çıkacaz eniştemde dolar 6.5 kusur iken 80 bin tl dolar yaptı paraya ihtiyacı olan biri değil şuan zararda ama acelem yok diyor. Uzun vadede her zaman kazanırız..