Yılbaşına kadar düşüş trendi devam eder 5 civarında gider gelir (5.10 görebilir diyenlerde var).Sonrasında 3 aylık süreçte seçime kadar tekrar 7+ olur diye düşünüyorum. Düşmesi sürpriz olabilir ama çıkacağı apaçık ortada bence (ytd diyeyim son olarak uzman değiliz sonuçta

)
Seçim sonrası artacağını düşünüyorum.
Mesela benim şuan 15-20 bin zararım var. 37 bin dolar almıştım alırken seçim sonrası diye aldım ama işler farklı gelişti bugün ödeme çıkarcaktım olmadı pazartesi salı gibi bozacağım. Eğer bekleyebileceksen al bekleyemem dersen girme derim.
zararkes yapmayı denemediniz mi hocam ? sürekli al sat işlerinden anlıyorsanız takip ediyorsanız mesela geçenlerde 5.15 e inmişti dolar 1 haftalık süreçte tekrar 5.48 lere kadar tırmandı bir kısmını kurtarabilirdiniz zararın. 37 bin dolardan yapılan 15-20 bin tl lik zarar bu şekilde kapatılabilir diye düşünüyorum malum piyasalar çok oynak şu sıralar insanlar baya kazanıyor