20k paramı btcye bastım. Benimde görüşüm dolar yükselme yönünde btcde dolar bazında olduğu için en azından iyi bir değerlendirme yapabilirim. Btcde alır başını giderse dolarda fırlarsa tadından yenmez. Herşeyin cevabı yılbaşından sonra cevap bulur.. Ya batıcaz ya çıkıcaz.
bende yatirdim dolara yilbasinda ne olacagini gorecegiz.