Seçim sonrası artacağını düşünüyorum.

Mesela benim şuan 15-20 bin zararım var. 37 bin dolar almıştım alırken seçim sonrası diye aldım ama işler farklı gelişti bugün ödeme çıkarcaktım olmadı pazartesi salı gibi bozacağım. Eğer bekleyebileceksen al bekleyemem dersen girme derim.