BCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yılbaşına kadar düşüş trendi devam eder 5 civarında gider gelir (5.10 görebilir diyenlerde var).Sonrasında 3 aylık süreçte seçime kadar tekrar 7+ olur diye düşünüyorum. Düşmesi sürpriz olabilir ama çıkacağı apaçık ortada bence (ytd diyeyim son olarak uzman değiliz sonuçta )




zararkes yapmayı denemediniz mi hocam ? sürekli al sat işlerinden anlıyorsanız takip ediyorsanız mesela geçenlerde 5.15 e inmişti dolar 1 haftalık süreçte tekrar 5.48 lere kadar tırmandı bir kısmını kurtarabilirdiniz zararın. 37 bin dolardan yapılan 15-20 bin tl lik zarar bu şekilde kapatılabilir diye düşünüyorum malum piyasalar çok oynak şu sıralar insanlar baya kazanıyor
Pek piyasa takip etmem açıkcası pek güvenemedim daha fazla açmayalım diye kaldı öyle.