• 07-12-2018, 18:53:39
    #10
    Türkiye Fırat'ın doğusuna girecek yılbaşından sonra dolar alır başını gider.
  • 07-12-2018, 18:54:02
    #11
    farukkprn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni takip ettigim siralar 40 yen 1 tl idi sanirsam ne kadar oldu bilmiyorum. Dolardan daha iyi birakirmi ?
    Bence kısa vadede dolara göre daha net kar getirecektir ancak uzman değilim araştırmanızda fayda var
  • 07-12-2018, 18:56:50
    #12
    doları bilmem ama Euro olarak beklentim 7+ olması benim çok işime gelir güzel kazancım olur.
  • 07-12-2018, 19:01:08
    #13
    Misafir
    Dolar baya yükselecek çünkü dışa bağımlı bir ülkeyiz elinde döviz tut en azından zarar etmezsin.
    • farukkprn
    farukkprn bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-12-2018, 20:16:17
    #14
    bende döviz almayı düşünüyorum. yılbaşından sonra veya seçimlerden sonra artacağını düşünüyorum
  • 07-12-2018, 20:50:59
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Turkiye gibi ulkelerde hele ekonominin bu kadar darbe aldigi ve cozum beklentisinin cok dusuk oldugu zamanlarda doviz alir basini gider. Ama bu pasif yatirimdir.
  • 07-12-2018, 20:56:21
    #16
    3.50 olsa tadindan yenmez.
  • 07-12-2018, 21:21:11
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sanirsam cogu kisi 6 yi gececegini dusunuyor. Sanirsam dolar en mantikli secenek
  • 07-12-2018, 23:48:33
    #18
    Birilerinin fikirlerine göre yatırım yaparsanız, kesinlikle zarara uğrarsınız. El s*** gerdeğe girilmez, grafik okumayı öğrenin ve küresel piyasaları takip edin.