Turkiye gibi ulkelerde hele ekonominin bu kadar darbe aldigi ve cozum beklentisinin cok dusuk oldugu zamanlarda doviz alir basini gider. Ama bu pasif yatirimdir.
Birilerinin fikirlerine göre yatırım yaparsanız, kesinlikle zarara uğrarsınız. El s*** gerdeğe girilmez, grafik okumayı öğrenin ve küresel piyasaları takip edin.