ismailbal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Esigara ve İLK GÜN (Kötü Deneyim)
42
●1.778
- 07-12-2018, 21:09:12Bozmaz, zaten o kartuşlar bir sürelik kullanımdır. Bir süre sonra hem tel hem de pamuk yanık tadı vermeye başlar.torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2018, 21:18:18tamam teşekkürler hocam, 20-25 günde 1 değiştiririm.ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2018, 22:27:18Bende ilk başlarda güzel başladım hatta 2. gün sigarayı almadım ve 7 gün sigarasız geçirdim tiryaki birisiyim. Ama gel gelelim likiti değiştirdim 3-4 gün mide bulantısı yaşadım. Öncelikle likit olayına da dikakt edin bazıları 5-10 tlye likit satıyor neyden yaptığı belli bile değil.
- 07-12-2018, 22:36:55sigarayı bırakmanın formülü şu şekildedir. kökten keseceksin ilk 3 gün beni iç diye her şeyi yapar kesinlikle mücadele edin. sigaranın krizi 2 3 dk sürer ardından unutursunuz ve belli bir müddet sonra tekrar eder ilk 3 gün çok önemli. Eğer bu safaya kadar dayabilirseniz, iş bundan sonra kolaylaşır 3 günü devirdikten sonra krizler yavaş yavaş azalır 15 gün sonra artık kafadan sigara düşüncesi yavaş yavaş silinmeye başlar. Burada dikkat etmemiz gereken olay bıraktığımız an hiç içmemektir.
1 dal içeyim bir şey olmaz deyip tekrar yakarsanız asla bırakamazsınız kısacası sabır edip dayanmak gerekiyor. dediklerimi deneyin başarıya ulaşacaksınız - 07-12-2018, 22:47:51Üyeliği durdurulduşu yoruma kahkaha attım. geldimi sesim orayaislamzeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

yalvarırım araştırın. yalvarırım bak
konu sahibine gelirsek 4 günde 1 paket içiyormuş, esigaraya gerek yok 4 günde 1 paket içiyorsan azaltarak zaten bırakma şansın yüksek.
muhtemelen likitten kaynaklı bir sorun yaşıyorsunuz - 07-12-2018, 23:04:05Bende ilk kullandığımda aynı problemi yaşamıştım
daha yarım nefes çekmeden öksürmeye başlıyordum, problemin likitten kaynaklandığını fark ettim ve o gün aromalı likitlerin bana yaramadığına kanaat getirip 1 lt 0 mg nikotinli bir NBASE ve 100 ml'de 16 mg nikotinli bir NBASE sipariş verdim. Bundan sonrası daha kolay oldu istediğim nikotin oranını yakaladıktan sonra tek yapmam gereken 2 günde bir pamuk ve tel değiştirmek oldu.
Tam 4 ay tek dal sigara içmeden sadece e-sigara içtim ve etrafımdaki sigara içenlerden tiskiniyordum evet başarmıştım sigarayı alt etmiştim, fakat atladığım önemli bir nokta var ki benim zaafım olan kilo sorunu ortaya çıktı e-sigaraya başladığımda 74 kiloydum(10-12 yıldır standart 72-74 arası) 4 ay sonra 82 kiloya çıktım. Çok sevdiğim gömleklere giremiyor takım elbise giydiğimde göbeğim mermi gibi çıkıyordu. Tekrar sigaraya başladım ve halen kiloda değişlik yok 82 kiloyum. Ya olanların tamamı tesadüf ya da bu meret vücut kimyasını bozdu
karar sizin.
