• 08-12-2018, 01:22:14
    #28
    Üyeliği durduruldu
    İlk bir hafta normal, sonra açılıyorsun. Günde 1-1,5 paket sigara içiyorum bir dönem bundan kullandım Vaperosso mu neydi. İlk 2 hafta zor geçti ama sonra ki haftalarda çok rahatlamıştım. Akabinde geri başladık tabi sigaraya.
  • 08-12-2018, 02:23:18
    #29
    Nikotin fazla gelmiş kardeş sana. O nikotini sıvı şekilde içersen nikotin komasına girebileceğini biliyorsun dimi. 2-3 günde bir sigara içen adam bence 30mg nikotin almaması lazım. Ben günde 2,5 paket sigara içiyordum. Ciger çekim e-sigaram var. Vaporesso revenger markası 9mg nikotin alıyorum. 6 mg ya düşürcem. Sigara içmiyorum 3 ay oldu. İlk başlarda çarpıntı yapabiliyor, spor ile destekle sonra düzeliyor. Yavaş yavaş nikotini azalt. Hatta sen direkt 6 mg başlayabilirsin bence. 1-2 ay bunu iç sonra 5 mg düş. 1-2 sonra 4 mg a böyle böyle derken 0 mg ve komple bırak inşallah.
  • 08-12-2018, 02:54:00
    #30
    Merhaba;
    4 yılı aşkın süredir elektronik sigara kullanıyorum. Ciğer çekimi, sigara içimi şeklinde tabir edilen birbirinden farklı yüzlerce atomizer ve mod kullandım. Gerek hazır coil, gerekse kendim sardığım bir çok RDA ve RTA tecrübelerim oldukça fazla.

    İlk başladığım zaman, bende ise şiddetli baş ağrısı yapmıştı ve bunun sebebi ise, nikotin eksikliğimi gidermek için peş peşe çok fazla elektronik sigara içmemden kaynaklanıyordu. Ağzımda ufak tefek yaralar çıkmıştı. Boğaz kuruluğumu ise bolca su içerek karşılıyordum. 5-6 haftalık süreç geçip vücudum propilen glikol ve bitkisel gliserine alıştıktan sonra her şey normale döndü ve 0,6 mg nikotin ile ortalama 8-9 ay hiç sigaranın yanından geçmeden devam ettim.

    Zaman zaman almış olduğum likitler baş ağrısı yapıyordu, bunun da sebebini öğrendim. Sağolsun açgözlü satıcılar aynı miktar ham madde ile daha fazla likit elde edebilmek için seyrelttikleri için bu bende rahatsızlık vermeye başladı. Dolayısıyla kendi likitimi kendim yapmaya başladığımdan beri bu sorunu da ortadan kaldırmış oldum.

    İşin özü;
    Yeni başlayanlara veya henüz acemi seviyesinde olanlara ilk tavsiyem, kendi likitinizi kendiniz yapın. Hazır coil bulunduran setlerden ziyade, daha da masrafı azaltmak için RDA veya RTA tipi kendiniz tel sarıp pamuklayabileceğiniz uygun bir atomizer bulun. Eş zamanlı olarak kullanmış olduğunuz likitin nikotin oranını 0,3 mg'a düşürün. Bu sayede kullanmış olduğunu likitin aroma hazzını daha fazla yaşayacaksınız, dolayısıyla doyurganlığı üst seviyede olduğu için sigara içme hissiyatınız kaybolacak.

    Hammadde konusunda bilinen 2 firma dışında malzeme almadığın sürece, sağlıklı ve uzun ömürlü bir şekilde elektronik sigara kullanabilirsin.
  • 08-12-2018, 14:39:43
    #31
    kullanmayı bilmekle alakalı bende uzun süre kullandım hiç sorun çıkmadı
  • 08-12-2018, 15:34:09
    #32
    bende mi başlasam acaba
    kışın kapalı alanda sigara insanın üstüne siniyor kötü oluyo
  • 08-12-2018, 18:24:23
    #33
    Sigarayı bıraktım evet ama 2 yıldır bu e sigarayı içiyorum tek faydası maliyeti oldu.
  • 08-12-2018, 19:32:11
    #34
    E-sigara yerine nargile daha güzel hocam.
  • 08-12-2018, 22:00:58
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dorebar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;
    4 yılı aşkın süredir elektronik sigara kullanıyorum. Ciğer çekimi, sigara içimi şeklinde tabir edilen birbirinden farklı yüzlerce atomizer ve mod kullandım. Gerek hazır coil, gerekse kendim sardığım bir çok RDA ve RTA tecrübelerim oldukça fazla.

    İlk başladığım zaman, bende ise şiddetli baş ağrısı yapmıştı ve bunun sebebi ise, nikotin eksikliğimi gidermek için peş peşe çok fazla elektronik sigara içmemden kaynaklanıyordu. Ağzımda ufak tefek yaralar çıkmıştı. Boğaz kuruluğumu ise bolca su içerek karşılıyordum. 5-6 haftalık süreç geçip vücudum propilen glikol ve bitkisel gliserine alıştıktan sonra her şey normale döndü ve 0,6 mg nikotin ile ortalama 8-9 ay hiç sigaranın yanından geçmeden devam ettim.

    Zaman zaman almış olduğum likitler baş ağrısı yapıyordu, bunun da sebebini öğrendim. Sağolsun açgözlü satıcılar aynı miktar ham madde ile daha fazla likit elde edebilmek için seyrelttikleri için bu bende rahatsızlık vermeye başladı. Dolayısıyla kendi likitimi kendim yapmaya başladığımdan beri bu sorunu da ortadan kaldırmış oldum.

    İşin özü;
    Yeni başlayanlara veya henüz acemi seviyesinde olanlara ilk tavsiyem, kendi likitinizi kendiniz yapın. Hazır coil bulunduran setlerden ziyade, daha da masrafı azaltmak için RDA veya RTA tipi kendiniz tel sarıp pamuklayabileceğiniz uygun bir atomizer bulun. Eş zamanlı olarak kullanmış olduğunuz likitin nikotin oranını 0,3 mg'a düşürün. Bu sayede kullanmış olduğunu likitin aroma hazzını daha fazla yaşayacaksınız, dolayısıyla doyurganlığı üst seviyede olduğu için sigara içme hissiyatınız kaybolacak.

    Hammadde konusunda bilinen 2 firma dışında malzeme almadığın sürece, sağlıklı ve uzun ömürlü bir şekilde elektronik sigara kullanabilirsin.
    Herkese yorumları ve tecrübeleri için teşekkür ederim. Arkadaşa hazırlattım 60 vg 40 pg 0.1 nikotin sanırım şu an sorun yok gibi duruyor Dediğin gibi kendin sarınca daha ekonomik ve sağlıklı oluyor. Teşekkürler beyler!
  • 08-12-2018, 22:43:33
    #36
    basicgoods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigarayı bırakmak istiyorsanız kesinlikle ciğer çekim modlardan uzak durun.
    Kendinize bir pod-mod alın, pod modlarda 25,36,50 mg nikotin değerleriyle salt nikotinli salt likit mevcut. normal likitten farklı.
    Aşırı duman performansı yok ama sigara isteğinizi fazlasıyla kesecektir.
    15 gündür pod içiyorum, sigaranın tadı bile kötü geliyor bu arada.
    Le carte pod mod öneririm.
    Ev-yap likitlerden uzak durun yağmurdan kaçayım derken doluya tutulmayın.
    Hocam likiti nereden aldınız? Salt likitler yeni olduğu için orjinal nerede vardır çok bir fikrim yok. Normalde kendi likitimi yapıyordum ama pod-mod'a geçeceğim salt nikotin likit bulma konusunda sıkıntı yaşadım. Öneriniz varsa çok iyi olur.