Nikotin fazla gelmiş kardeş sana. O nikotini sıvı şekilde içersen nikotin komasına girebileceğini biliyorsun dimi. 2-3 günde bir sigara içen adam bence 30mg nikotin almaması lazım. Ben günde 2,5 paket sigara içiyordum. Ciger çekim e-sigaram var. Vaporesso revenger markası 9mg nikotin alıyorum. 6 mg ya düşürcem. Sigara içmiyorum 3 ay oldu. İlk başlarda çarpıntı yapabiliyor, spor ile destekle sonra düzeliyor. Yavaş yavaş nikotini azalt. Hatta sen direkt 6 mg başlayabilirsin bence. 1-2 ay bunu iç sonra 5 mg düş. 1-2 sonra 4 mg a böyle böyle derken 0 mg ve komple bırak inşallah.