Esigara ve İLK GÜN (Kötü Deneyim)
42
●1.778
- 07-12-2018, 17:58:3950 mg nikotin nedir. Ne salt likitmiş arkadaş sigara bırakcıam diye daha fazla nikotine maruz kalmak gerçekten enterasan bir tercih. Hocam normal likit alın başlangıçta 6mg ile başlayın bu sizi tatmin etmez ancak sonuçta bırakıyosunuz birşeyleri göze almalısınız. Bu 6mg nikotin oranını daha sonrasında 3mg düşürün.
- 07-12-2018, 18:14:12Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam satıcı bu alete sadece salt lilit koyulur yoksa elinde kalır diyor zaten kartuslu bir sey...sgcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim nikotinle falan çok işim yok zaten dudak tiryakiliği var, nasıl yapcaz? Yok mu değerleri düşük salt bir likit.. - 07-12-2018, 20:03:15Salt likitin mantığı o zaten. Düşük MG içersen kesmez seni. POD larda düşük nikotin kullanırsan günde 30-40 mg içersin. Saltica biraz enteresan bir marka. İngiltere menşeii gibi duruyor ama bir Türk yapıyor ve Evyap gibi. Ne yazik ki Evyap çok güvenilmeyen kişilerden almamak lazım. Kullanılan aromalar eğer düşük kalite ise sorun olabiliyor. Ya da nikotin miktarları farklı oluyor.torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2018, 20:12:57Üyeliği durdurulduGeçen konu açmıştım pod cihaz bulamadım ufak herkeste kocaman cihazlar önerdi bulduğum ilk kibar cihazı aldım.
Justfog 1453
Likit olarak joyetech likitleri denedim kullanıyorum 3mg nikotin ile. Günde iki paket sigara içerken 2 kutu likit 10 gün idare etti beni
2 hafta 3 gündür sigara içmiyorum
----
ek olarak tütün tadlı likit önerilerine açığım - 07-12-2018, 20:15:50merak ettiğim konu salt likit harici kullanamıyor muyum? Benimki de podmodVhisne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2018, 20:19:01Üyeliği durdurulduBilgim yok esigara forumu var .eu uzantılı ordan bi sorun hocam banada burdan bi arkadaş söylemişti o sitaeyitorino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2018, 20:27:26torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
POD Modların mantığına aykırı. Kullanırsında bir şey anlamazsın
