• 07-12-2018, 17:58:39
    #10
    50 mg nikotin nedir. Ne salt likitmiş arkadaş sigara bırakcıam diye daha fazla nikotine maruz kalmak gerçekten enterasan bir tercih. Hocam normal likit alın başlangıçta 6mg ile başlayın bu sizi tatmin etmez ancak sonuçta bırakıyosunuz birşeyleri göze almalısınız. Bu 6mg nikotin oranını daha sonrasında 3mg düşürün.
  • 07-12-2018, 18:14:12
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sgcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 mg nikotin nedir. Ne salt likitmiş arkadaş sigara bırakcıam diye daha fazla nikotine maruz kalmak gerçekten enterasan bir tercih. Hocam normal likit alın başlangıçta 6mg ile başlayın bu sizi tatmin etmez ancak sonuçta bırakıyosunuz birşeyleri göze almalısınız. Bu 6mg nikotin oranını daha sonrasında 3mg düşürün.
    Hocam satıcı bu alete sadece salt lilit koyulur yoksa elinde kalır diyor zaten kartuslu bir sey...

    Benim nikotinle falan çok işim yok zaten dudak tiryakiliği var, nasıl yapcaz? Yok mu değerleri düşük salt bir likit..
  • 07-12-2018, 20:03:15
    #12
    torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam satıcı bu alete sadece salt lilit koyulur yoksa elinde kalır diyor zaten kartuslu bir sey...

    Benim nikotinle falan çok işim yok zaten dudak tiryakiliği var, nasıl yapcaz? Yok mu değerleri düşük salt bir likit..
    Salt likitin mantığı o zaten. Düşük MG içersen kesmez seni. POD larda düşük nikotin kullanırsan günde 30-40 mg içersin. Saltica biraz enteresan bir marka. İngiltere menşeii gibi duruyor ama bir Türk yapıyor ve Evyap gibi. Ne yazik ki Evyap çok güvenilmeyen kişilerden almamak lazım. Kullanılan aromalar eğer düşük kalite ise sorun olabiliyor. Ya da nikotin miktarları farklı oluyor.
  • 07-12-2018, 20:09:11
    #13
    Sigarayı bırakmak istiyorsanız kendi yöntemimle yardımcı olabilirim. pm atıyorum
  • 07-12-2018, 20:12:57
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Geçen konu açmıştım pod cihaz bulamadım ufak herkeste kocaman cihazlar önerdi bulduğum ilk kibar cihazı aldım.

    Justfog 1453

    Likit olarak joyetech likitleri denedim kullanıyorum 3mg nikotin ile. Günde iki paket sigara içerken 2 kutu likit 10 gün idare etti beni

    2 hafta 3 gündür sigara içmiyorum
    ----
    ek olarak tütün tadlı likit önerilerine açığım
  • 07-12-2018, 20:15:50
    #15
    Vhisne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen konu açmıştım pod cihaz bulamadım ufak herkeste kocaman cihazlar önerdi bulduğum ilk kibar cihazı aldım.

    Justfog 1453

    Likit olarak joyetech likitleri denedim kullanıyorum 3mg nikotin ile. Günde iki paket sigara içerken 2 kutu likit 10 gün idare etti beni

    2 hafta 3 gündür sigara içmiyorum
    ----
    ek olarak tütün tadlı likit önerilerine açığım
    merak ettiğim konu salt likit harici kullanamıyor muyum? Benimki de podmod
  • 07-12-2018, 20:19:01
    #16
    Üyeliği durduruldu
    torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merak ettiğim konu salt likit harici kullanamıyor muyum? Benimki de podmod
    Bilgim yok esigara forumu var .eu uzantılı ordan bi sorun hocam banada burdan bi arkadaş söylemişti o sitaeyi
  • 07-12-2018, 20:22:54
    #17
    Sigarayı bırakmak icin cidden bu tür şeyler sadece oyalayıcı oluyor sigara içerek geçen 10. yılımı doldurdum bu dönemde heryolu denedim fakat beceremedim yani bu tamamen kişinin psqolojisine baglı ben aşırı stresli biriyim yani doktor kontrolü şart benim düşüncem
  • 07-12-2018, 20:27:26
    #18
    torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merak ettiğim konu salt likit harici kullanamıyor muyum? Benimki de podmod

    POD Modların mantığına aykırı. Kullanırsında bir şey anlamazsın