torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam satıcı bu alete sadece salt lilit koyulur yoksa elinde kalır diyor zaten kartuslu bir sey...

Benim nikotinle falan çok işim yok zaten dudak tiryakiliği var, nasıl yapcaz? Yok mu değerleri düşük salt bir likit..
Salt likitin mantığı o zaten. Düşük MG içersen kesmez seni. POD larda düşük nikotin kullanırsan günde 30-40 mg içersin. Saltica biraz enteresan bir marka. İngiltere menşeii gibi duruyor ama bir Türk yapıyor ve Evyap gibi. Ne yazik ki Evyap çok güvenilmeyen kişilerden almamak lazım. Kullanılan aromalar eğer düşük kalite ise sorun olabiliyor. Ya da nikotin miktarları farklı oluyor.