Sigarayı bırakmak icin cidden bu tür şeyler sadece oyalayıcı oluyor sigara içerek geçen 10. yılımı doldurdum bu dönemde heryolu denedim fakat beceremedim yani bu tamamen kişinin psqolojisine baglı ben aşırı stresli biriyim yani doktor kontrolü şart benim düşüncem