islamzeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önce e sigarayı sonra sigarayı bırakın hocam. E sigara kullanmak hem yasal değil hem de sağlıklı değil.
şu yoruma kahkaha attım. geldimi sesim oraya
yalvarırım araştırın. yalvarırım bak

konu sahibine gelirsek 4 günde 1 paket içiyormuş, esigaraya gerek yok 4 günde 1 paket içiyorsan azaltarak zaten bırakma şansın yüksek.
muhtemelen likitten kaynaklı bir sorun yaşıyorsunuz