Bende ilk kullandığımda aynı problemi yaşamıştım
daha yarım nefes çekmeden öksürmeye başlıyordum, problemin likitten kaynaklandığını fark ettim ve o gün aromalı likitlerin bana yaramadığına kanaat getirip 1 lt 0 mg nikotinli bir NBASE ve 100 ml'de 16 mg nikotinli bir NBASE sipariş verdim. Bundan sonrası daha kolay oldu istediğim nikotin oranını yakaladıktan sonra tek yapmam gereken 2 günde bir pamuk ve tel değiştirmek oldu.
Tam 4 ay tek dal sigara içmeden sadece e-sigara içtim ve etrafımdaki sigara içenlerden tiskiniyordum evet başarmıştım sigarayı alt etmiştim, fakat atladığım önemli bir nokta var ki benim zaafım olan kilo sorunu ortaya çıktı e-sigaraya başladığımda 74 kiloydum(10-12 yıldır standart 72-74 arası) 4 ay sonra 82 kiloya çıktım. Çok sevdiğim gömleklere giremiyor takım elbise giydiğimde göbeğim mermi gibi çıkıyordu. Tekrar sigaraya başladım ve halen kiloda değişlik yok 82 kiloyum. Ya olanların tamamı tesadüf ya da bu meret vücut kimyasını bozdu
karar sizin.