• 03-12-2018, 23:04:20
    #19
    Üyeliği durduruldu
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şirketin sözleşmesi Kanun'a aykırı ise o sözleşme yok hükmündedir.

    Gönderdiğin sözleşme örneği belirsiz süreli sözleşme olup, yine aynı şekilde tüketici istediği an feshedebilir.
    Tamam hocam haklısınız.
    Ben kaç senedir telekomda çalışıyorum yanlış biliyorum.

    ve

    O sözleşme süresiz değil. İmzaladığınız sadece o değil.
    Örnek olarak veriyorum:
    https://bireysel.turktelekom.com.tr/...kampanyasi.PDF
    Mesala hangi kampanyayı seçtiyseniz işaretlenir ve imzalar atılır.
    ve Kampanya süresi 24 ay diye orda zaten belirtiliyor.
  • 03-12-2018, 23:25:54
    #20
    OkyanusMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözleşme 24 ay olarak imzaladıysan, geçersiz diye birşey söz konusu değil.




    Bu dediklerinizi doğrulattınız mı ? O zaman tüm taahüt aboneleri böyle yapar.
    Şahsen başvurular için kimlik belgesi, vekil tayin edilecekse noter onaylı vekaletname ile müraacat edilmelidir.
    1 Kasım 2018 tarihi itibariyle isteğe bağlı nakil işlemlerinden işlem başına vergiler dahil 36 TL ücret alınmaktadır. Bu ücret, abonenin nakil işlemleri tamamlandıktan sonraki ilk faturasına yansıtılacaktır.

    -Altyapı kontrolü yapılır, altyapı yok ise; daire sahibi dilekçe ile müdürlüğe başvurur.
    -Altyapı ile ilgili kontroller yapılır.
    -Bu sürede hat 3 ay dondurulabilir, fakat taahhadütten gitmez.
    -3 ay bitiminde altyapı işlemleri sonlanacağı için, internet kullanımınız devam eder.
    -Peki bu yaptığınız işlem gerçek olmadığı farkedilirse, telekom avukatları tarafından hat sahibine dolandırıcıkla ilgili dava açılır.

    Yapabileceğin en mantıklı şey, bina da veya akraba, arkadaşlarında internet almak isteyen biri varsa ona iletirsin o öder 8 ay. Sonra iptal ettirirsin.
    ben kendim öyle yaptım.

    24 ay sözleşme vardı daireyi taşıdık alt yapı yoktu sözleşme bitmesine 11 ay vardı nakilde daha sonra alt yapı gelmedi bekledik baya hat donuk idi sözleşme bitimine 5 ay sanırım kalmıştı alt yapıyı mana edip iptal ettirdim para filanda vermedim şu an alt yapım 1.5 yıldır var 12 aylık 4 mevsim kullanıyorum 9 aydır
    donanım habere bakmalı kişi çünkü orada böyle yapıp iptal eden ben gibi çok kişi var
  • 03-12-2018, 23:48:45
    #21
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kendim öyle yaptım.

    24 ay sözleşme vardı daireyi taşıdık alt yapı yoktu sözleşme bitmesine 11 ay vardı nakilde daha sonra alt yapı gelmedi bekledik baya hat donuk idi sözleşme bitimine 5 ay sanırım kalmıştı alt yapıyı mana edip iptal ettirdim para filanda vermedim şu an alt yapım 1.5 yıldır var 12 aylık 4 mevsim kullanıyorum 9 aydır
    donanım habere bakmalı kişi çünkü orada böyle yapıp iptal eden ben gibi çok kişi var
    Hangi zaman diliminde yaptın bilmiyorum ama artık en fazla dondurma süresi 3 Ay.
    Ama direk altyapı yok hadi iptal edelim diye birşey yok.
    Yoksa herkes böyle yapar, bu da şirketi batırmaya gider.
  • 04-12-2018, 05:15:49
    #22
    OkyanusMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi zaman diliminde yaptın bilmiyorum ama artık en fazla dondurma süresi 3 Ay.
    Ama direk altyapı yok hadi iptal edelim diye birşey yok.
    Yoksa herkes böyle yapar, bu da şirketi batırmaya gider.
    Şirket neden batsın ki bunun için? Altyapı olmayan yere adres göstererek taahhüt iptal eden birçok arkadaşım bulunuyor, malum öğrencilik. Ek olarak zaten telekom şirketlerinin imzalattığı sözleşmelere gerekli itirazlar yapıldığında çoğu zaman işe yarıyor, tefeciliğin bir diğer yüzü telekom şirketleri.
  • 04-12-2018, 05:57:43
    #23
    Teşekkür ediyorum cevaplar için. Ben bu kanun maddesi üzerinden yürümeyi deneyim. Altyapı olmayan yeri nasıl bulacağımı bilmiyorum çünkü.
  • 04-12-2018, 07:35:22
    #24
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ediyorum cevaplar için. Ben bu kanun maddesi üzerinden yürümeyi deneyim. Altyapı olmayan yeri nasıl bulacağımı bilmiyorum çünkü.
    yeni dükkanıma eskisinden interneti taşımaya çalıştım taahhütü devam ediyordu, altyapı olmadığı için sözleşmemi fesh ettiler hiçbir cayma bedeli ödemeden.. bizim buradaki çoğu yerde altyapı yok
  • 04-12-2018, 07:58:45
    #25
    webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni dükkanıma eskisinden interneti taşımaya çalıştım taahhütü devam ediyordu, altyapı olmadığı için sözleşmemi fesh ettiler hiçbir cayma bedeli ödemeden.. bizim buradaki çoğu yerde altyapı yok
    Ver babacım adresi senin dükkana taşıtmaya çalışıyım
  • 04-12-2018, 08:35:10
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Coskuluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şirket neden batsın ki bunun için? Altyapı olmayan yere adres göstererek taahhüt iptal eden birçok arkadaşım bulunuyor, malum öğrencilik. Ek olarak zaten telekom şirketlerinin imzalattığı sözleşmelere gerekli itirazlar yapıldığında çoğu zaman işe yarıyor, tefeciliğin bir diğer yüzü telekom şirketleri.
    Gerçekte taşınan birinin adresinde altyapı yoksa buna tamam. Hani tefeciliğin bir diğer yüzü bu sirketler ya,
    Taşınmayıp taşındığını göstermek, bu bir nevi dolan-diricilik

    Ha tefecilik diyorsun, tamam ilk başta taahhütsüz kampanyalar var, onlara başvurabilirsiniz.
  • 04-12-2018, 09:02:06
    #27
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında TTnet'e evdekiler kullanır diye tahahhüt vermiştim. Şimdi caymak istiyorum ama 8 ay kaldığı için 487 lira istiyorlar. Bunu ödemeden hattı iptal ettirmenin bir yolu var mıdır? Ya da azaltmanın?
    Kardeşim kurtulabilirsin tabi ki. Yasal olarak 1 yıl sonrası zaten zorunluluğun kalkıyor. Onun dışında hiç uğraşmadan en basitini diyeyim: Bulunduğun yerde yeni yapılan bir bina bul. Hatta mümkünse altyapı yoklaması yaptır. Alt yapısı (ankastre denilen kutuya da bakabilirsin) olmayan bir binaya internet taşıma beyanı ver. Orada hizmet sağlayamadıkları için iptal edecekler. İstersen ben sana çevremde bir sürü adres var birini verebilrim. Diğer isslerden de kontrolünü sağlayabilirsin. Hat taşıma yaptır bu adreslerden birine net olmadığı için ücretsiz iptal edecekler.