Hangi zaman diliminde yaptın bilmiyorum ama artık en fazla dondurma süresi 3 Ay.
Ama direk altyapı yok hadi iptal edelim diye birşey yok.
Yoksa herkes böyle yapar, bu da şirketi batırmaya gider.
Şirket neden batsın ki bunun için? Altyapı olmayan yere adres göstererek taahhüt iptal eden birçok arkadaşım bulunuyor, malum öğrencilik. Ek olarak zaten telekom şirketlerinin imzalattığı sözleşmelere gerekli itirazlar yapıldığında çoğu zaman işe yarıyor, tefeciliğin bir diğer yüzü telekom şirketleri.