Şirket neden batsın ki bunun için? Altyapı olmayan yere adres göstererek taahhüt iptal eden birçok arkadaşım bulunuyor, malum öğrencilik. Ek olarak zaten telekom şirketlerinin imzalattığı sözleşmelere gerekli itirazlar yapıldığında çoğu zaman işe yarıyor, tefeciliğin bir diğer yüzü telekom şirketleri.
Gerçekte taşınan birinin adresinde altyapı yoksa buna tamam. Hani tefeciliğin bir diğer yüzü bu sirketler ya,
Taşınmayıp taşındığını göstermek, bu bir nevi dolan-diricilik
Ha tefecilik diyorsun, tamam ilk başta taahhütsüz kampanyalar var, onlara başvurabilirsiniz.