ben kendim öyle yaptım.
24 ay sözleşme vardı daireyi taşıdık alt yapı yoktu sözleşme bitmesine 11 ay vardı nakilde daha sonra alt yapı gelmedi bekledik baya hat donuk idi sözleşme bitimine 5 ay sanırım kalmıştı alt yapıyı mana edip iptal ettirdim para filanda vermedim şu an alt yapım 1.5 yıldır var 12 aylık 4 mevsim kullanıyorum 9 aydır
donanım habere bakmalı kişi çünkü orada böyle yapıp iptal eden ben gibi çok kişi var
Hangi zaman diliminde yaptın bilmiyorum ama artık en fazla dondurma süresi 3 Ay.
Ama direk altyapı yok hadi iptal edelim diye birşey yok.
Yoksa herkes böyle yapar, bu da şirketi batırmaya gider.