Zamanında TTnet'e evdekiler kullanır diye tahahhüt vermiştim. Şimdi caymak istiyorum ama 8 ay kaldığı için 487 lira istiyorlar. Bunu ödemeden hattı iptal ettirmenin bir yolu var mıdır? Ya da azaltmanın?
Kardeşim kurtulabilirsin tabi ki. Yasal olarak 1 yıl sonrası zaten zorunluluğun kalkıyor. Onun dışında hiç uğraşmadan en basitini diyeyim: Bulunduğun yerde yeni yapılan bir bina bul. Hatta mümkünse altyapı yoklaması yaptır. Alt yapısı (ankastre denilen kutuya da bakabilirsin) olmayan bir binaya internet taşıma beyanı ver. Orada hizmet sağlayamadıkları için iptal edecekler. İstersen ben sana çevremde bir sürü adres var birini verebilrim. Diğer isslerden de kontrolünü sağlayabilirsin. Hat taşıma yaptır bu adreslerden birine net olmadığı için ücretsiz iptal edecekler.