R10'dan hariç sivilide özlüyor tabi insan. Tüm r10 üyelerine selamlar kendinize iyi bakın. Bu arada polislik düşünen arkadaşlar'ın sorusu olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
Pomem'den Tüm R10 üyelerine Selamlar
15
●519
- 06-10-2018, 15:16:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba arkadaşlar uzun zamandır r10'a giriş yapamıyordum.Polis okulunda eğitimde olduğumdan dolayı bir süre daha bu şekilde r10'dan uzak kalacağım.Gerçekten uzun süre uzak kalınca insan boşluğa düşüyor
R10'dan hariç sivilide özlüyor tabi insan. Tüm r10 üyelerine selamlar kendinize iyi bakın. Bu arada polislik düşünen arkadaşlar'ın sorusu olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
- 06-10-2018, 15:17:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ve aleyna aleykûm selam ve rahmetullah ve bereketûh
- 06-10-2018, 15:19:58EGM'nin bana gıcıklığı var biraz
Her girdiğimde direkten dönüyorum. Sadece egm de değil. Jandarmada da başvurduğum branştan 0.15 puanla elendim

Önlisans mezunuyum, pomem bu ay alım yapıcak. Fakat Önlisanstan 2016 kpss istiyor. 1 ay daha beklese 2018 kpss ye gircem
Yine diğer döneme kaldım. Umarım ben de bir gün senin gibi kazanır giderim şu pomemi
- 06-10-2018, 15:23:30Nasip hocam aklında varsa kesinlikle pes etme bende 2. girişimde kazandım okulda 8. girişte gelen devrelerim var. ama diğer dönem alımı biraz geç gelebilir. 21,22,23 arasında 4 ay vardı ama 24 biraz geç gelir.hakkında hayırlısı inşallah kazanırsınmrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amin Hocam ALLAH razı olsunSrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2018, 15:28:006 ay pmyo çektim. Pomem biraz daha kolaydır eminim. Üst devre baskısı yok. Saçma kurallar daha az.
Çarşıda elini cebine atmak yasaktı. Üst devre görürse 1 hafta gece 3-5 nöbeti
Önün kapalı gezceksin , otobüste üst devre varsa yer vereceksin oturmak yasak . Çarşıda sigara içmek yasak Gece 1-3 ya da 3-5 nöbeti tutarken -10 derecede elini cebine atamıyosun çünkü yanında üst devre var
Her girdiğimde direkten dönüyorum. Sadece egm de değil. Jandarmada da başvurduğum branştan 0.15 puanla elendim