Merhaba arkadaşlar uzun zamandır r10'a giriş yapamıyordum.Polis okulunda eğitimde olduğumdan dolayı bir süre daha bu şekilde r10'dan uzak kalacağım.Gerçekten uzun süre uzak kalınca insan boşluğa düşüyor R10'dan hariç sivilide özlüyor tabi insan. Tüm r10 üyelerine selamlar kendinize iyi bakın. Bu arada polislik düşünen arkadaşlar'ın sorusu olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.