mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
EGM'nin bana gıcıklığı var biraz Her girdiğimde direkten dönüyorum. Sadece egm de değil. Jandarmada da başvurduğum branştan 0.15 puanla elendim
Önlisans mezunuyum, pomem bu ay alım yapıcak. Fakat Önlisanstan 2016 kpss istiyor. 1 ay daha beklese 2018 kpss ye gircem Yine diğer döneme kaldım. Umarım ben de bir gün senin gibi kazanır giderim şu pomemi
Nasip hocam aklında varsa kesinlikle pes etme bende 2. girişimde kazandım okulda 8. girişte gelen devrelerim var. ama diğer dönem alımı biraz geç gelebilir. 21,22,23 arasında 4 ay vardı ama 24 biraz geç gelir.hakkında hayırlısı inşallah kazanırsın
SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah kurtarsin tez zamanda biter insallah 😄
Amin Hocam ALLAH razı olsun