• 06-10-2018, 15:16:03
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar uzun zamandır r10'a giriş yapamıyordum.Polis okulunda eğitimde olduğumdan dolayı bir süre daha bu şekilde r10'dan uzak kalacağım.Gerçekten uzun süre uzak kalınca insan boşluğa düşüyor R10'dan hariç sivilide özlüyor tabi insan. Tüm r10 üyelerine selamlar kendinize iyi bakın. Bu arada polislik düşünen arkadaşlar'ın sorusu olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
  • 06-10-2018, 15:16:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    aleykum selam hoş geldin
  • 06-10-2018, 15:17:43
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ve aleyna aleykûm selam ve rahmetullah ve bereketûh
  • 06-10-2018, 15:19:58
    #4
    EGM'nin bana gıcıklığı var biraz Her girdiğimde direkten dönüyorum. Sadece egm de değil. Jandarmada da başvurduğum branştan 0.15 puanla elendim
    Önlisans mezunuyum, pomem bu ay alım yapıcak. Fakat Önlisanstan 2016 kpss istiyor. 1 ay daha beklese 2018 kpss ye gircem Yine diğer döneme kaldım. Umarım ben de bir gün senin gibi kazanır giderim şu pomemi
  • 06-10-2018, 15:20:44
    #5
    Kategori Moderatörü
    Allah kurtarsin tez zamanda biter insallah 😄
  • 06-10-2018, 15:23:30
    #6
    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EGM'nin bana gıcıklığı var biraz Her girdiğimde direkten dönüyorum. Sadece egm de değil. Jandarmada da başvurduğum branştan 0.15 puanla elendim
    Önlisans mezunuyum, pomem bu ay alım yapıcak. Fakat Önlisanstan 2016 kpss istiyor. 1 ay daha beklese 2018 kpss ye gircem Yine diğer döneme kaldım. Umarım ben de bir gün senin gibi kazanır giderim şu pomemi
    Nasip hocam aklında varsa kesinlikle pes etme bende 2. girişimde kazandım okulda 8. girişte gelen devrelerim var. ama diğer dönem alımı biraz geç gelebilir. 21,22,23 arasında 4 ay vardı ama 24 biraz geç gelir.hakkında hayırlısı inşallah kazanırsın
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kurtarsin tez zamanda biter insallah 😄
    Amin Hocam ALLAH razı olsun
  • 06-10-2018, 15:28:00
    #7
    6 ay pmyo çektim. Pomem biraz daha kolaydır eminim. Üst devre baskısı yok. Saçma kurallar daha az.

    Çarşıda elini cebine atmak yasaktı. Üst devre görürse 1 hafta gece 3-5 nöbeti
    Önün kapalı gezceksin , otobüste üst devre varsa yer vereceksin oturmak yasak . Çarşıda sigara içmek yasak Gece 1-3 ya da 3-5 nöbeti tutarken -10 derecede elini cebine atamıyosun çünkü yanında üst devre var
  • 06-10-2018, 15:29:10
    #8
    Bütün ümidim gençliktedir
    Polis olmadan polislikle ilgili soruları mı cevaplayacaksın kardeşim Kızma, kızma takılıyorum. Hayırlı olsun şimdiden. Hangi okuldasın? Mezuniyet ne zaman?
  • 06-10-2018, 15:30:42
    #9
    Kategori Moderatörü
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polis olmadan polislikle ilgili soruları mı cevaplayacaksın kardeşim Kızma, kızma takılıyorum. Hayırlı olsun şimdiden. Hangi okuldasın? Mezuniyet ne zaman?
    Vay kimler varmış