Sormak istediğim eğitim süresi 6-7 ay arası sanırım bu süreçten sonra yine bir mülakata tabii oluyormusunuz yoksa direk iş başımı?
Pomem'den Tüm R10 üyelerine Selamlar
15
●519
- 06-10-2018, 15:38:26Aleyküm Selam... Nasip olursa 2019 pomem e girmeyi düşünüyorum
Sormak istediğim eğitim süresi 6-7 ay arası sanırım bu süreçten sonra yine bir mülakata tabii oluyormusunuz yoksa direk iş başımı?
- 06-10-2018, 15:48:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yok hocam bizde öyle birşey önün kapalı gezeceksin o var saydıklarınız içinde sadeceType adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizinki sıkıntıymış baya.
Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun hocam. Yok hani başvurmayı düşünen arkadaşlar varsa izleyecek oldukları adımlar hakkında sağlık konusunda falan bilgim olduğu kadar cevaplamaya çalışırım. Mesleğe girmeden tabi birşey cevaplamak ne mümkün
Doğuda Bir okuldayım. Allah izin verir bi sıkıntı çıkmazsa 31 aralık Yılbaşı günü mezuniyetim var.
Şuan pomem eğitim süresi 4 ay hocam. Eskiden 6 aydı ama ohalden sonra 4 aya düştü ve eğitim sıkılaştı. Eğitimi tamamladıktan sonra eğitim sonu mülakatınız oluyor. O mülakattan 70 puan ve üstü almanız gerekiyor. Sonrasında 15 gün tatiliniz oluyor sonra iş başı. Ama eskiden duyduklarım ve gördüklerim kadarıyla mülakattan kalan 1000'de 1 belki oluyor.tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-10-2018, 15:55:05Anladım peki eğitim sonu mülakat giriş mülakatı gibi mi oluyor yoksa farklı mı? Birde şuana kadar zorlandığınız yerler neresi eğitim süreci ile alakalı olarak?
- 06-10-2018, 15:58:42Egitim suresi hafta sonu da egitim olacakti dogru mu?sercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2018, 16:18:06Benzer oluyor hocam. Ben askerliği yaptım yani az çok sistem aynı.o yüzden şuan şurda zorlandım diyemem ama ilk 1 haftalık süreçte zorlanıp hani ben yapamam diyip bırakan 4-5 arkadaşım oldu.bol bol şınav çekiyorsunuztecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

O nöbetçi komiser'e bağlı hocam. ama genelde boş oluyorsunuz spor aktiviteleri oluyor futbol,basket koşu,bilardo,masa tenisi falan tabi yemek içtimaları oluyor. haftasonu bizde 1 gün çarşı iznimiz var. okula göre farklılık gösterir bu konularSrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-10-2018, 16:21:57Şınav tam profesyonel şekilde mi yoksa normal herkesin çektiği gibi mi
birde akıllı telefon kullanımı yasak mı?
- 06-10-2018, 16:23:41evde çektiğin gibi çekmiyorsun hocam nizami şınav pozisyonunda baya bekleiyorsun kolların titremeye başlayınca yavaşşş yavaşşş çekiyorsun kalk eller ensede squat yat şınav kalk squat baya zorlanıyorsun yanitecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle