• 06-10-2018, 15:38:26
    #10
    Aleyküm Selam... Nasip olursa 2019 pomem e girmeyi düşünüyorum Sormak istediğim eğitim süresi 6-7 ay arası sanırım bu süreçten sonra yine bir mülakata tabii oluyormusunuz yoksa direk iş başımı?
  • 06-10-2018, 15:48:23
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 ay pmyo çektim. Pomem biraz daha kolaydır eminim. Üst devre baskısı yok. Saçma kurallar daha az.

    Çarşıda elini cebine atmak yasaktı. Üst devre görürse 1 hafta gece 3-5 nöbeti
    Önün kapalı gezceksin , otobüste üst devre varsa yer vereceksin oturmak yasak . Çarşıda sigara içmek yasak Gece 1-3 ya da 3-5 nöbeti tutarken -10 derecede elini cebine atamıyosun çünkü yanında üst devre var
    Yok hocam bizde öyle birşey önün kapalı gezeceksin o var saydıklarınız içinde sadece sizinki sıkıntıymış baya.

    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polis olmadan polislikle ilgili soruları mı cevaplayacaksın kardeşim Kızma, kızma takılıyorum. Hayırlı olsun şimdiden. Hangi okuldasın? Mezuniyet ne zaman?
    Sağolun hocam. Yok hani başvurmayı düşünen arkadaşlar varsa izleyecek oldukları adımlar hakkında sağlık konusunda falan bilgim olduğu kadar cevaplamaya çalışırım. Mesleğe girmeden tabi birşey cevaplamak ne mümkün Doğuda Bir okuldayım. Allah izin verir bi sıkıntı çıkmazsa 31 aralık Yılbaşı günü mezuniyetim var.



    tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aleyküm Selam... Nasip olursa 2019 pomem e girmeyi düşünüyorum Sormak istediğim eğitim süresi 6-7 ay arası sanırım bu süreçten sonra yine bir mülakata tabii oluyormusunuz yoksa direk iş başımı?
    Şuan pomem eğitim süresi 4 ay hocam. Eskiden 6 aydı ama ohalden sonra 4 aya düştü ve eğitim sıkılaştı. Eğitimi tamamladıktan sonra eğitim sonu mülakatınız oluyor. O mülakattan 70 puan ve üstü almanız gerekiyor. Sonrasında 15 gün tatiliniz oluyor sonra iş başı. Ama eskiden duyduklarım ve gördüklerim kadarıyla mülakattan kalan 1000'de 1 belki oluyor.
  • 06-10-2018, 15:55:05
    #12
    Anladım peki eğitim sonu mülakat giriş mülakatı gibi mi oluyor yoksa farklı mı? Birde şuana kadar zorlandığınız yerler neresi eğitim süreci ile alakalı olarak?
  • 06-10-2018, 15:58:42
    #13
    Kategori Moderatörü
    sercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam bizde öyle birşey önün kapalı gezeceksin o var saydıklarınız içinde sadece sizinki sıkıntıymış baya.


    Sağolun hocam. Yok hani başvurmayı düşünen arkadaşlar varsa izleyecek oldukları adımlar hakkında sağlık konusunda falan bilgim olduğu kadar cevaplamaya çalışırım. Mesleğe girmeden tabi birşey cevaplamak ne mümkün Doğuda Bir okuldayım. Allah izin verir bi sıkıntı çıkmazsa 31 aralık Yılbaşı günü mezuniyetim var.




    Şuan pomem eğitim süresi 4 ay hocam. Eskiden 6 aydı ama ohalden sonra 4 aya düştü ve eğitim sıkılaştı. Eğitimi tamamladıktan sonra eğitim sonu mülakatınız oluyor. O mülakattan 70 puan ve üstü almanız gerekiyor. Sonrasında 15 gün tatiliniz oluyor sonra iş başı. Ama eskiden duyduklarım ve gördüklerim kadarıyla mülakattan kalan 1000'de 1 belki oluyor.
    Egitim suresi hafta sonu da egitim olacakti dogru mu?
  • 06-10-2018, 16:18:06
    #14
    tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım peki eğitim sonu mülakat giriş mülakatı gibi mi oluyor yoksa farklı mı? Birde şuana kadar zorlandığınız yerler neresi eğitim süreci ile alakalı olarak?
    Benzer oluyor hocam. Ben askerliği yaptım yani az çok sistem aynı.o yüzden şuan şurda zorlandım diyemem ama ilk 1 haftalık süreçte zorlanıp hani ben yapamam diyip bırakan 4-5 arkadaşım oldu.bol bol şınav çekiyorsunuz
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Egitim suresi hafta sonu da egitim olacakti dogru mu?
    O nöbetçi komiser'e bağlı hocam. ama genelde boş oluyorsunuz spor aktiviteleri oluyor futbol,basket koşu,bilardo,masa tenisi falan tabi yemek içtimaları oluyor. haftasonu bizde 1 gün çarşı iznimiz var. okula göre farklılık gösterir bu konular
  • 06-10-2018, 16:21:57
    #15
    Şınav tam profesyonel şekilde mi yoksa normal herkesin çektiği gibi mi birde akıllı telefon kullanımı yasak mı?
  • 06-10-2018, 16:23:41
    #16
    tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şınav tam profesyonel şekilde mi yoksa normal herkesin çektiği gibi mi birde akıllı telefon kullanımı yasak mı?
    evde çektiğin gibi çekmiyorsun hocam nizami şınav pozisyonunda baya bekleiyorsun kolların titremeye başlayınca yavaşşş yavaşşş çekiyorsun kalk eller ensede squat yat şınav kalk squat baya zorlanıyorsun yani