EGM'nin bana gıcıklığı var biraz

Her girdiğimde direkten dönüyorum. Sadece egm de değil. Jandarmada da başvurduğum branştan 0.15 puanla elendim

Önlisans mezunuyum, pomem bu ay alım yapıcak. Fakat Önlisanstan 2016 kpss istiyor. 1 ay daha beklese 2018 kpss ye gircem

Yine diğer döneme kaldım. Umarım ben de bir gün senin gibi kazanır giderim şu pomemi