6 ay pmyo çektim. Pomem biraz daha kolaydır eminim. Üst devre baskısı yok. Saçma kurallar daha az.
Çarşıda elini cebine atmak yasaktı. Üst devre görürse 1 hafta gece 3-5 nöbeti

Önün kapalı gezceksin , otobüste üst devre varsa yer vereceksin oturmak yasak . Çarşıda sigara içmek yasak Gece 1-3 ya da 3-5 nöbeti tutarken -10 derecede elini cebine atamıyosun çünkü yanında üst devre var