• 06-10-2018, 00:12:00
    #10
    alisahanyalcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alışkın olmadığınız içindir ben sürekli bimden alıyorum başka bir yerden aldığım da ben de acı bir tad alıyorum
    Ya zaten firmaya dair herhangi bir şey söylemiyorum. Sadece bu durumla ilk defa karşılaştım ve oldukça da şaşırdım. Hani Erikli siparişi veremediğimde farklı farklı sular da alıyorum 5 litrelik halde ama hiç bu şekilde mide bulandıran, acı tat bırakan, su içmekten beni soğutan bir şey olmamıştı. Belki de benim şişeye özgü bir şey ya bilemedim Siz sürekli alıyorsanız doğrudur çünkü...

    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazır suların hepsi agızda acı tad bırakırki buda çok normaldir.
    Nasıl abi ya yıllardır hazır su içiyorum ve hiçbir zaman böyle bir şey yaşamadım ben. Asla normal bir tat değil, ciddiyim bu konuda.
  • 06-10-2018, 00:14:35
    #11
    Sırma su da hiç öyle bir tad aldığüımı hatırlamıyorum. Güneşte fazla beklediyse plastiği içine geçmiştir
  • 06-10-2018, 00:15:42
    #12
    Kurumsal Üye
    robben678 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya zaten firmaya dair herhangi bir şey söylemiyorum. Sadece bu durumla ilk defa karşılaştım ve oldukça da şaşırdım. Hani Erikli siparişi veremediğimde farklı farklı sular da alıyorum 5 litrelik halde ama hiç bu şekilde mide bulandıran, acı tat bırakan, su içmekten beni soğutan bir şey olmamıştı. Belki de benim şişeye özgü bir şey ya bilemedim Siz sürekli alıyorsanız doğrudur çünkü...



    Nasıl abi ya yıllardır hazır su içiyorum ve hiçbir zaman böyle bir şey yaşamadım ben. Asla normal bir tat değil, ciddiyim bu konuda.
    Kesinlikle hazır suların bazıları acı oluyor bu içindeki ph derecesinden kaynaklanıyor sanırım. Bu arada su doğadır ve bozulmaz kardeşim gönül rahatlığıyle iç ve suların
    https://www.youtube.com/watch?v=iEIXfx8LO0s
    Sırmanın ph değeri 7 ile 7.5 arasında.
  • 06-10-2018, 00:16:03
    #13
    Plastik şişede olmasından dolayı sorun yaşamış olabilirsiniz.Damacanada bir süre bekleyince aynı duruma düşebilir.
    Özellikle sıcak kentlerde bu sular Allah bilir depolarda kaç gün bekliyor.
  • 06-10-2018, 00:18:14
    #14
    Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sırma su da hiç öyle bir tad aldığüımı hatırlamıyorum. Güneşte fazla beklediyse plastiği içine geçmiştir
    tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende daha önce içtim bir çok suyu ancak sırmanın bu kadar da kötü olduğuna denk gelmedim. Yada sizin şansınıza kötü bir şişe denk gelmiş olabilir
    Kesinlikle benim şansıma böyle bir şey oldu. Plastiğiyle alakalı bir şey falan da olabilir dediğiniz gibi, en iyisi daha da dikkatli seçimler yapmak bu konuda; gerçi çoğu kişi sorun yaşamadığına göre benim şansızlığım ama inşallah kimsenin başına gelmez. Konuyu açtıktan sonra bu tarz yorumlar gelince Google'de de araştırdım, epey bir şikayet var aslında ama muhtemelen şansızlık falan olsa gerek bilemedim. Moralim bozuldu gece gece.
  • 06-10-2018, 00:23:57
    #15
    sırma gerçekten çok kötü. Damlayı da sevmiyorum. Tad olarak erikli, saka en iyisi. Sonrasnıda ise marsu tercihim.
  • 06-10-2018, 00:31:35
    #16
    İstanbulda yaşayanlar için tek önerim Hamidiye markasıdır en güzel su içtiğim.
  • 06-10-2018, 00:46:27
    #17
    Ben diyarbakır ilçesine Sırma/Sapanca suyunu kargo ile getirip müşterilerime sunuyorum amaç kaliteli su içirmek. Tadı da nefis.

    Şu şekilde bir sorun olabilir dışarıda güneşe fazla maruz kalan suların tadı bozulur.
  • 06-10-2018, 00:56:29
    #18
    Yıllardan beri Dağdelen su içerim. Çalışmış olduğum iş yeri Dağdelen ile anlaştığında sevinmiştim uzaktan bakınca bile su tertemiz gözüküyordu.

    Son 3 yıldır Sırma su ile anksşmış ve hala Sırma su kullanılıyor. Suyun tadını hiç beğenmiyorum dilimde değişik bir tat bırakıyor.

    Moto G (4) cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi