alışkın olmadığınız içindir ben sürekli bimden alıyorum başka bir yerden aldığım da ben de acı bir tad alıyorum
Ya zaten firmaya dair herhangi bir şey söylemiyorum. Sadece bu durumla ilk defa karşılaştım ve oldukça da şaşırdım. Hani Erikli siparişi veremediğimde farklı farklı sular da alıyorum 5 litrelik halde ama hiç bu şekilde mide bulandıran, acı tat bırakan, su içmekten beni soğutan bir şey olmamıştı. Belki de benim şişeye özgü bir şey ya bilemedim

Siz sürekli alıyorsanız doğrudur çünkü...
Hazır suların hepsi agızda acı tad bırakırki buda çok normaldir.
Nasıl abi ya yıllardır hazır su içiyorum ve hiçbir zaman böyle bir şey yaşamadım ben. Asla normal bir tat değil, ciddiyim bu konuda.