Ben diyarbakır ilçesine Sırma/Sapanca suyunu kargo ile getirip müşterilerime sunuyorum amaç kaliteli su içirmek. Tadı da nefis.

Şu şekilde bir sorun olabilir dışarıda güneşe fazla maruz kalan suların tadı bozulur.