robben678 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya zaten firmaya dair herhangi bir şey söylemiyorum. Sadece bu durumla ilk defa karşılaştım ve oldukça da şaşırdım. Hani Erikli siparişi veremediğimde farklı farklı sular da alıyorum 5 litrelik halde ama hiç bu şekilde mide bulandıran, acı tat bırakan, su içmekten beni soğutan bir şey olmamıştı. Belki de benim şişeye özgü bir şey ya bilemedim Siz sürekli alıyorsanız doğrudur çünkü...



Nasıl abi ya yıllardır hazır su içiyorum ve hiçbir zaman böyle bir şey yaşamadım ben. Asla normal bir tat değil, ciddiyim bu konuda.
Kesinlikle hazır suların bazıları acı oluyor bu içindeki ph derecesinden kaynaklanıyor sanırım. Bu arada su doğadır ve bozulmaz kardeşim gönül rahatlığıyle iç ve suların
https://www.youtube.com/watch?v=iEIXfx8LO0s
Sırmanın ph değeri 7 ile 7.5 arasında.