Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sırma su da hiç öyle bir tad aldığüımı hatırlamıyorum. Güneşte fazla beklediyse plastiği içine geçmiştir
tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bende daha önce içtim bir çok suyu ancak sırmanın bu kadar da kötü olduğuna denk gelmedim. Yada sizin şansınıza kötü bir şişe denk gelmiş olabilir
Kesinlikle benim şansıma böyle bir şey oldu. Plastiğiyle alakalı bir şey falan da olabilir dediğiniz gibi, en iyisi daha da dikkatli seçimler yapmak bu konuda; gerçi çoğu kişi sorun yaşamadığına göre benim şansızlığım ama inşallah kimsenin başına gelmez. Konuyu açtıktan sonra bu tarz yorumlar gelince Google'de de araştırdım, epey bir şikayet var aslında ama muhtemelen şansızlık falan olsa gerek bilemedim. Moralim bozuldu gece gece.