Yıllardan beri Dağdelen su içerim. Çalışmış olduğum iş yeri Dağdelen ile anlaştığında sevinmiştim uzaktan bakınca bile su tertemiz gözüküyordu.

Son 3 yıldır Sırma su ile anksşmış ve hala Sırma su kullanılıyor. Suyun tadını hiç beğenmiyorum dilimde değişik bir tat bırakıyor.

Moto G (4) cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi