Öğrenci olunca bilirsiniz BİM'den hazır ürünler alıyoruz. Nugget, sosis falan aldım işte tam kasaya geldiğimde bi amcanın elinde 5 ltlik Sırma su gördüm. Sırma da bildiğimiz bir marka diye BİM'den alışveriş yapmışken onu da alıyım dedim ama yani aldığıma bin pişman oldum
Size yemin ediyorum hayatımda içtiğim en kötü su ve ağzımda aft falan çıkmaya başladı. Tuzlu suyla gargara yapıyorum yarım saattir. Ya abi bir su bir damakta acı tat bırakır mı? Bu nasıl bir şeydir böyle. Hani nimete iğrenç denmez ama siz anlayın ne demek istediğimi. Musluk suyundan bile çok daha kötü. Belki son kullanma tarihi geçmiştir diye baktım ama 2020 yazıyor. Hani bu konuda herhangi bir şey yapamam tabi ama Sırma sularla ilgili başka sorun yaşayan oldu mu? Bu nasıl kötü bir sudur böyle, psikolojik midir nedir boğazımda ağrımaya başladı. Yarına kadar su içmeyeceğim artık, bunu da tuvalete falan dökeceğim. Gerçekten hayatımda içtiğim en kötü su. İçilmiyor bile, gerisini siz düşünün.
Ayrıca şişeyi iyice inceledim; çoğu şeyi göstermeyip üstüne bir de ''tadı'' kısmına kontrol edilmedi yazılmış. Of abi şaka mı bu ya