Hocam 3,5 yıl Sapanca /Mahmudiye tesislerinde makina operatörü olarak çalıştım 2015 de bıraktım. Merak ettiğin bişey varsa özelden sor ama marka nedeniyle burdan yazmam sıkıntı olur.