Migros olsa zaten Migros'tan alırım. Bornova'da üniversitenin arkasında oturuyorum. Burada tamamen öğrenci kitlesine yönelik; BİM - A101 - Şok gibi marketler var ve yan yana çaprazlamasına dizilmiş durumdalar. Ayrıca BİM'den almaya gitmedim, nasıl geliştiğini bile yazdım ve bir şey yapamam da diye ekledim zaten; sadece bu durumu yaşayan başkaları da var mı dedim. Bu cevap şeklinize anlam veremedim gerçekten, buradakilerle paylaşım onlarda da bu sorun var mı diye öğrenmek istedim çünkü hayatımda içtiğim en KÖTÜ su olduğuna eminim.
Dolum yeri neresi onuda belirtirseniz daha iyi olur?
Tabii, kontrol ettim şu anda; Sapanca/Sakarya yazıyor üzerinde.