• 03-10-2018, 01:19:57
    #37
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para lazım hocam devete kasa boşaldı taze para lazım. gemicikler saraycıklar lazım.
    Para lazımsa istanbulda E5 de açsınlar o radarları.Tem de açsınlar.Kırmızı ışıklara gizli koysunlar kamerayı 1 ayda kasa dolar.Özellikle E5 deki süs niyetine neden EDS koyduklarını çok merak ediyorum.
  • 03-10-2018, 01:28:02
    #38
    Ceza denilen şey caydırıcı olacağı için ücretinin yüksek olması gerekir. 50 lira ceza yazsalar bir sonraki sefere giden 50 lira olsun deyin yine hız sınırını aşarsınız.
  • 03-10-2018, 01:39:25
    #39
    PREMIUM SEO
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ceza denilen şey caydırıcı olacağı için ücretinin yüksek olması gerekir. 50 lira ceza yazsalar bir sonraki sefere giden 50 lira olsun deyin yine hız sınırını aşarsınız.
    Aykırı hareket eden herkese ceza veriliyorsa tabi ki ama aradan karpuz seçer gibi ceza kesilirse işler değişiyor.
  • 03-10-2018, 02:16:20
    #40
    2 Günde 3 kere radara girdim ve hepsi de komik hızlar. 125, 122 ve 92
  • 03-10-2018, 02:26:20
    #41
    Bir ara hızın 70'inden 50'ye düştüğü yerlerde yani 50 km hızın başlangıcına radar koyarak insanlara kasti olarak cezalar yazıldığını duymuştum.
  • 03-10-2018, 05:10:26
    #42
    Türkiye'de trafik cezaları caydırıcı değil. Mesela Japonya'da 70'le gidilmesi gereken yolda 96 ile giderseniz hem oturaklı bir para cezası yersiniz hem de ehliyetinize direk 3 ay veda edersiniz.(ikinci, üçüncü seferde para cezası ve süre artacaktır.)
  • 03-10-2018, 12:23:13
    #43
    50 yazan yolda 60 la git sıkıntı yok 61 oldu mu geçmiş olsun
  • 03-10-2018, 13:06:26
    #44
    Empower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devletin para ihtiyacı olmasaydı kuralların çiğnenmesi serbest mi olacaktı? Ya da “bizim paraya ihtiyacımız yok, kaldırın radarları” mı denilecekti? Hayal ettiğin ülke bu mu? Cidden hayata bakış açış bu mu? Çok merak ediyorum vallahi.

    Bu yorumu sadece prim yapmak için artığını düşünüyorum.
    Bakış açın ilgimi çekti
    Arkadaş demişki "para ihtiyacı arttığı için cezalara yüklendiler" yani ben bu şekilde anladım.
    Yok bunun parayla falan alakası yok kurallar gereği yapılıyor diyorsan çok değil hemen 15 temmuz sonrası polislerin önünde drift atanlar hız sınırlarını aşanlar vs vs vardı.Hatta diğer illeri bilmem ama kayseride radar öncesi uyarı tabelaları koymaya başladılar.Hatta tabelanın birinde "türk polisi halkına pusu kurmaz" gibi bir cümle vardı.
    Yani demem o ki hocam bunun kuralla falan alakası yok o zaman halka ihtiyaç vardı şuan paraya.
    Bilmem anlatabildim mi.
  • 03-10-2018, 13:10:32
    #45
    Olur niye olmasın. Kayseri yolunda tam 5 dakikada 600 küsür lira ceza yemiştim. Biri 412 liraydı sanırım diğeri 199. Tabi şimdi zamlanmış

    Sene sonu olduğundan dolayı bütçe açığını kapatmak için her ihlalde sorgusuz sualsiz ceza yazabiliyorlar, bu aylarda daha dikkatli kullanın.