• 02-10-2018, 17:53:45
    #1
    PREMIUM SEO
    25 Eylül'de Bulvar yolu dedikleri geçiş yolunda 23:30'da radar cezası kesilmiş. Hız da çok değil 96 km ile kesilmiş ama bu kadar yüksek cezanın mantığı nedir? Zaten o tür yollarda 70 km ile gitmenizin imkanı yok. Benim anlamadığım gece plaka tespit sistemi mi yoksa gezici radar ile mi kesildiği.
    Az önce görüştüğüm birisi artık bunların sıklaştığını, tabelada 70-50 hız ibarelerinin olduğu yollar da sürekli olarak kontrol ediliyormuş. En azından bilginiz olsun bana olan size olmasın.
  • 02-10-2018, 17:55:27
    #2
    Hocam 50 olan yolda 72 ile gittiğim için 462 TL de bana kesildi. Geçmiş olsun erken ödemeye bakın durumunuz var ise 4 de 1 oranında indirim sağlanıyor.
  • 02-10-2018, 17:57:25
    #3
    Çorum / Osmancık’ta 650 liraya yakın radar cezası ödediğimi biliyorum hocam. Bu tarz cezalar genellikle radar tespit cihazları ile çekiliyor bana gelen cezada fotoğrafımı da çekmişlerdi

    Geçmiş olsun bu arada
  • 02-10-2018, 17:57:32
    #4
    PREMIUM SEO
    osenturk26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 50 olan yolda 72 ile gittiğim için 462 TL de bana kesildi. Geçmiş olsun erken ödemeye bakın durumunuz var ise 4 de 1 oranında indirim sağlanıyor.
    Birazdan ödeyeceğim ama bu kadar yüksek cezanın mantığı nedir gerçekten anlamak mümkün değil.
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para lazım hocam devete kasa boşaldı taze para lazım. gemicikler saraycıklar lazım.
    Malesef.
  • 02-10-2018, 18:05:09
    #5
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birazdan ödeyeceğim ama bu kadar yüksek cezanın mantığı nedir gerçekten anlamak mümkün değil.

    Malesef.
    Cezalar çok değil, sadece tutarsız.
    Her hız ihlali yapana ceza kesilse sorun yok.
    Ya da her hız ihlali yaptığınızda ceza kesilse şu anda şikayet etmezdiniz.
    O zaman sizin de gözleriniz hız levhalarını arar sürekli, cruise control varsa arabada hız limitini açarsınız.
    Birine kesiliyor birine kesilmiyor, aynı yerden 1 sene aynı hızda geçiyorsunuz 1 kez ceza geliyor...
    O zaman da insanlar hız sınırını aşmanın normal, ceza yemenin anormal olduğunu düşünmeye başlıyor.
    Bu işin mantığı bizim devlet tuttuğunu öpüyor.
    Bu sefer size denk gelmiş...
  • 02-10-2018, 18:09:02
    #6
    Olur, 480 lirada Antalya'dan dönüşte biz yemişiz, o kadar da dikkat ettik arabada 4 kişi göremedik
  • 02-10-2018, 18:12:29
    #7
    PREMIUM SEO
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cezalar çok değil, sadece tutarsız.
    Her hız ihlali yapana ceza kesilse sorun yok.
    Ya da her hız ihlali yaptığınızda ceza kesilse şu anda şikayet etmezdiniz.
    O zaman sizin de gözleriniz hız levhalarını arar sürekli, cruise control varsa arabada hız limitini açarsınız.
    Birine kesiliyor birine kesilmiyor, aynı yerden 1 sene aynı hızda geçiyorsunuz 1 kez ceza geliyor...
    O zaman da insanlar hız sınırını aşmanın normal, ceza yemenin anormal olduğunu düşünmeye başlıyor.
    Bu işin mantığı bizim devlet tuttuğunu öpüyor.
    Bu sefer size denk gelmiş...
    İşin komik tarafı da o. Biz bazen o yolda araçları kapıştırıyoruz ceza diyince odur dedim ama 96 km ile kesilmiş. Ödeyecez hocam artık yapcak bişi yok.

    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olur, 480 lirada Antalya'dan dönüşte biz yemişiz, o kadar da dikkat ettik arabada 4 kişi göremedik
    Hocam adamları görmek imkansız gibi benimde gözüm sürekli yolda oluyor ama pokemon gibi oradan buradan çıkıyorlar.
  • 02-10-2018, 18:13:06
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bir işleride doğru olsa şaşarım
  • 02-10-2018, 18:27:45
    #9
    Üyeliği durduruldu
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olur, 480 lirada Antalya'dan dönüşte biz yemişiz, o kadar da dikkat ettik arabada 4 kişi göremedik
    Antalya da belirli bolgelerde, ozellikle konya da. Radar havuzlari kuruldu.
    Surekli olarak kontrol ediliyor.
    120-130 tamam eyvallah ama 55- uzerine ceza kesmek cok mantiksiz. 50 - 30 hiz siniri diye birsey olamaz. 30 la araba mi surulur