digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cezalar çok değil, sadece tutarsız.
Her hız ihlali yapana ceza kesilse sorun yok.
Ya da her hız ihlali yaptığınızda ceza kesilse şu anda şikayet etmezdiniz.
O zaman sizin de gözleriniz hız levhalarını arar sürekli, cruise control varsa arabada hız limitini açarsınız.
Birine kesiliyor birine kesilmiyor, aynı yerden 1 sene aynı hızda geçiyorsunuz 1 kez ceza geliyor...
O zaman da insanlar hız sınırını aşmanın normal, ceza yemenin anormal olduğunu düşünmeye başlıyor.
Bu işin mantığı bizim devlet tuttuğunu öpüyor.
Bu sefer size denk gelmiş...
İşin komik tarafı da o. Biz bazen o yolda araçları kapıştırıyoruz ceza diyince odur dedim ama 96 km ile kesilmiş. Ödeyecez hocam artık yapcak bişi yok.

arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olur, 480 lirada Antalya'dan dönüşte biz yemişiz, o kadar da dikkat ettik arabada 4 kişi göremedik
Hocam adamları görmek imkansız gibi benimde gözüm sürekli yolda oluyor ama pokemon gibi oradan buradan çıkıyorlar.