Birazdan ödeyeceğim ama bu kadar yüksek cezanın mantığı nedir gerçekten anlamak mümkün değil.
Malesef.
Cezalar çok değil, sadece tutarsız.
Her hız ihlali yapana ceza kesilse sorun yok.
Ya da her hız ihlali yaptığınızda ceza kesilse şu anda şikayet etmezdiniz.
O zaman sizin de gözleriniz hız levhalarını arar sürekli, cruise control varsa arabada hız limitini açarsınız.
Birine kesiliyor birine kesilmiyor, aynı yerden 1 sene aynı hızda geçiyorsunuz 1 kez ceza geliyor...
O zaman da insanlar hız sınırını aşmanın normal, ceza yemenin anormal olduğunu düşünmeye başlıyor.
Bu işin mantığı bizim devlet tuttuğunu öpüyor.
Bu sefer size denk gelmiş...