Empower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devletin para ihtiyacı olmasaydı kuralların çiğnenmesi serbest mi olacaktı? Ya da “bizim paraya ihtiyacımız yok, kaldırın radarları” mı denilecekti? Hayal ettiğin ülke bu mu? Cidden hayata bakış açış bu mu? Çok merak ediyorum vallahi.

Bu yorumu sadece prim yapmak için artığını düşünüyorum.
Bakış açın ilgimi çekti
Arkadaş demişki "para ihtiyacı arttığı için cezalara yüklendiler" yani ben bu şekilde anladım.
Yok bunun parayla falan alakası yok kurallar gereği yapılıyor diyorsan çok değil hemen 15 temmuz sonrası polislerin önünde drift atanlar hız sınırlarını aşanlar vs vs vardı.Hatta diğer illeri bilmem ama kayseride radar öncesi uyarı tabelaları koymaya başladılar.Hatta tabelanın birinde "türk polisi halkına pusu kurmaz" gibi bir cümle vardı.
Yani demem o ki hocam bunun kuralla falan alakası yok o zaman halka ihtiyaç vardı şuan paraya.
Bilmem anlatabildim mi.