Olur niye olmasın. Kayseri yolunda tam 5 dakikada 600 küsür lira ceza yemiştim. Biri 412 liraydı sanırım diğeri 199. Tabi şimdi zamlanmış

Sene sonu olduğundan dolayı bütçe açığını kapatmak için her ihlalde sorgusuz sualsiz ceza yazabiliyorlar, bu aylarda daha dikkatli kullanın.