Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para lazım hocam devete kasa boşaldı taze para lazım. gemicikler saraycıklar lazım.
Para lazımsa istanbulda E5 de açsınlar o radarları.Tem de açsınlar.Kırmızı ışıklara gizli koysunlar kamerayı 1 ayda kasa dolar.Özellikle E5 deki süs niyetine neden EDS koyduklarını çok merak ediyorum.