• 24-09-2018, 10:10:07
    #1
    Merhaba,
    Hizmet sağladınız web siteleriniz, canlı destek, ticket ya da mail sistemleriniz ne kadar kurumsal?
    Müşteri deneyimi konusunda ne kadar iyisiniz? Eksik yönleriniz neler?

    Gibi konularda sizlere " Müşteri Deneyimi " konusunda profesyonel bir kariyere sahip olan birisi olarak ücretsiz danışmanlık verebilirim.
    Bana PM yoluyla web site adresinizi ve mail adresinizi ilettiğiniz taktirde hafta sonu tarafınıza analizimi iletiyor olacağım.

    Lütfen sadece işine yarayacağını düşünenler, hizmet sektöründe bulunanlar iletsin. Sırf ne yaptığımı merak edenler bana vakit kaybettirmiş olacak
  • 24-09-2018, 10:27:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    açık konuşmak gerekirse,

    Türkiye genelinde berkide her ilde bi müşterim vardır, ister bizden hizmet almiş olsun isterse sadece fikir almak için aramiş olsun,

    elbette kurumsal bazda ilk başta konuşmamı yaparım bey/hanım gibi konuşmamı yaparım ama benim en sinir olduğum kelime şu "efendim" kelimesi vardır ya bunu duyunca ben delleniyorum açıkçası hiç hoşlanmadım bir kelime birkaç freelancer yada firmadan aradikları zaman efendim selamlar merhabalar diyorlar ya beynimden vurulmuşa dönüyorum.

    Ama şöyle bir husus var bi müşterim ile nasıl samimi olurum, bana birşey sorduğu zaman ben benim cebime para girsin diye değil, onun işi nasil çözülücek diye bakarım herzaman böyle ilerleyincede karşi tarafdakiler samimi buldukları için rahat konuşabiliyorlar
  • 24-09-2018, 10:40:59
    #3
    samsunsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açık konuşmak gerekirse,

    Türkiye genelinde berkide her ilde bi müşterim vardır, ister bizden hizmet almiş olsun isterse sadece fikir almak için aramiş olsun,

    elbette kurumsal bazda ilk başta konuşmamı yaparım beyfendi / hanımefendi gibi konuşmamı yaparım ama benim en sinir olduğum kelime şu "efendim" kelimesi vardır ya bunu duyunca ben delleniyorum açıkçası hiç hoşlanmadım bir kelime birkaç freelancer yada firmadan aradikları zaman efendim selamlar merhabalar diyorlar ya beynimden vurulmuşa dönüyorum.

    Ama şöyle bir husus var bi müşterim ile nasıl samimi olurum, bana birşey sorduğu zaman ben benim cebime para girsin diye değil, onun işi nasil çözülücek diye bakarım herzaman böyle ilerleyincede karşi tarafdakiler samimi buldukları için rahat konuşabiliyorlar
    Zaten " Beyefendi " gibi bir hitap şekli olamaz. Bu sert üsluba girer.
    " Ahmet Bey, ilgili ekranlarıma ulaşım sağladım "
    " Beyefendi ilgili ekranlarıma ulaşım sağladım "

    Arasında dağlar kadar fark var bu iki cümlenin. Şimdi yoğun bir feedback aldığınız dönemde samimiyet sizi zor duruma düşürecek. Çünkü kurulan samimiyete dayanarak müşterileriniz sizden bir öncelik bekliyor olacak.
  • 24-09-2018, 12:35:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten " Beyefendi " gibi bir hitap şekli olamaz. Bu sert üsluba girer.
    " Ahmet Bey, ilgili ekranlarıma ulaşım sağladım "
    " Beyefendi ilgili ekranlarıma ulaşım sağladım "

    Arasında dağlar kadar fark var bu iki cümlenin. Şimdi yoğun bir feedback aldığınız dönemde samimiyet sizi zor duruma düşürecek. Çünkü kurulan samimiyete dayanarak müşterileriniz sizden bir öncelik bekliyor olacak.
    uykusuzluk başıma vurmuş düzeltelim onu beyfendi yazmışım bey/hanım şeklinde hitap ediyoruz
  • 24-09-2018, 12:47:41
    #5
    samsunsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uykusuzluk başıma vurmuş düzeltelim onu beyfendi yazmışım bey/hanım şeklinde hitap ediyoruz
    Yok ben yazım hatanızla ilgili bir düzeltme yapmadım. Müşteriye karşı " Beyefendi/Hanımefendi " kelimeleri asla kullanılmamalı. Bu sert bir konuşma başlangıcıdır.
  • 24-09-2018, 14:04:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok ben yazım hatanızla ilgili bir düzeltme yapmadım. Müşteriye karşı " Beyefendi/Hanımefendi " kelimeleri asla kullanılmamalı. Bu sert bir konuşma başlangıcıdır.
    yok hocam bahsettim şey o aslında dalgınlıkla beyfendi v.s yazmişim zaten hitap olarak olumsuz düşer

    bizde aslında şöyle oluyor bi müşteri aradğında ismini v.s firma bilgilerini öğreniriz örnek. ahmet bey sorusunu sorar oşekilde ilgileniriz